KARTA PROJEKTU
I.     Podstawowe informacje - zespół uczniowski i temat projektu 

Temat projektu
Wielkości wprost i odwrotnie proporcjonalne
Zespół uczniowski
(podpisy uczniów w wersji papierowej karty)
Robin Śliwka Daniel Honkisz
Nauczyciel opiekun
Zdzisława Hojnacka
Problemy
Zmiana grupy

II.       Określenie celów projektu i zaplanowanie etapów realizacji
(tabele wypełniane na etapie planowania)
A. Główne cele

„Czego się chcemy dowiedzieć?” i/lub „Co chcemy osiągnąć?”
Cele:
Bliższe poznanie działań i wielkości wprost i odwrotnie proporcjonalnych

B. Planowanie etapów realizacji projektu

Zadanie 1.
Stworzenie bloga

Działania
Uczniowie odpowiedzialni
Terminy realizacji
Informacja o wykonaniu
wypełnić po wykonaniu działania

Robin Śliwka
2.02.2016 r


Daniel Honkisz
2.02.2016 r










Wypełnić po wykonaniu działania

Co stanowiło dla nas trudność i jak ją pokonaliśmy?
Na początku próbowaliśmy odzyskać hasła do starego konta co się niestety nie udało
Z czego jesteśmy zadowoleni?
Stworzyliśmy nowe konto i nowego bloga
Czego się nauczyliśmy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz