KARTA PROJEKTU
I. Podstawowe informacje - zespół uczniowski
i temat projektu
Temat projektu
|
Wielkości wprost i odwrotnie proporcjonalne
|
Zespół
uczniowski
(podpisy uczniów w wersji papierowej
karty)
|
Robin
Śliwka Daniel Honkisz
|
Nauczyciel
opiekun
|
Zdzisława
Hojnacka
|
Problemy
|
Zmiana grupy
|
II. Określenie
celów projektu i zaplanowanie etapów realizacji
(tabele wypełniane na etapie
planowania)
A. Główne cele
„Czego się chcemy
dowiedzieć?” i/lub „Co chcemy osiągnąć?”
|
Cele:
Bliższe poznanie
działań i wielkości wprost i odwrotnie proporcjonalnych
|
B. Planowanie etapów realizacji projektu
Zadanie 1.
|
Stworzenie
bloga
|
Działania
|
Uczniowie odpowiedzialni
|
Terminy realizacji
|
Informacja o wykonaniu
wypełnić po wykonaniu
działania
|
Robin Śliwka
|
2.02.2016
r
|
||
Daniel Honkisz
|
2.02.2016
r
|
||
Wypełnić po wykonaniu działania
Co
stanowiło dla nas trudność i jak ją pokonaliśmy?
|
Na początku
próbowaliśmy odzyskać hasła do starego konta co się niestety nie udało
|
Z czego
jesteśmy zadowoleni?
|
Stworzyliśmy
nowe konto i nowego bloga
|
Czego się
nauczyliśmy?
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz